Un nou inceput

by - 11/07/2009


Bine ai re-venit / Welcome / Willkommen!

Exact asa cum spun versurile piesei celor de la Little Joy, incerc si eu un 'brand new start' al acestui blog, pe care l-am cam lasat in paragina in ultima vreme. M-am tot codit, cum sa fac, cum sa dreg promisiunile de la inceput si de atunci a trecut exact un an.

Pentru inceput am schimbat un pic infatisarea blogului, sper mai ordonata si mai 'simple and clear'. Undeva in dreapta gasiti resursa mea de inspiratii: o lunga lista de bloguri pe care le urmaresc si citesc cu mult drag si le recomand celor care impartasesc aceleasi pasiuni ca mine. O alta schimbare este limba in care imi voi exprima ideile/gandurile. Pana acum a fost engleza, dar de azi voi scrie mai mult in romana si pe ici pe colo cu stropi de 'english' (am tot analizat statisticile si imi arata ca cititorii pe care ii am cam de prin aceste locuri sunt :)).

Un weekend frumos (si cu mult soare)!

Note: for my non-Romanian readers, as I have changed the language for the blog from English to Romanian, please fell free to use the translation tool in the right sidebar.

You May Also Like

0 commentarii