Am trişat... într-un mod cât se poate de simplu

by - 11/20/2010

Dap, am căzut şi eu în capcana timpului. Am fost cam puţin creativă în ultima vreme şi am lăsat blogul cu umbrelele să se odihnească un pic. Iar ca să nu-mi supăr muzele că nu mai ascult de ele atunci când îmi trimit idei, le-am creat un nou loc plin de inspiraţie, unde să se joace un pic, cât timp eu mă ocup de alte treburi. M-am gândit să-l împărtăşesc şi cu voi :)

The Simple Way l-am numit, pentru că e un mod simplu şi uşor de a aduna de ici de colo lucruri (în special imagini, cuvinte, muzici) pe care le văd, aud şi simt, de prin locurile virtuale pe care le vizitez aproape zilnic. E ca un carnet de idei şi lucruri ce mă inspiră şi nu vreau să le uit.


Locul de joacă îl aveam cam de prin martie, de când am descoperit Tumblr-ul şi mi-a plăcut instantaneu. Atunci am găsit inspiraţie doar pentru proiectul floralo-fotografic Flowers as Poetry; acum am revenit şi la alte muze :)

Au, cam multe bloguri, nu? :)

You May Also Like

0 commentarii