Când pisica nu-i acasă, joacă florile pe masă

by - 3/10/2011

Ieri seară, nici urmă de boboci pe ele; azi dimineaţă, brânduşele mele s-au hotărât să se pună pe treabă, iar acum seara le-am găsit cu bobocii gata-gata să înflorească. Şi cred că mâine dimineaţă vor fi vedetele zilei pe Flowers as Poetry. Cu siguranţă :) (se pare că nu au fost aşa voioase pe timpul nopţii...)


Iar cu asta cred că pot spune că a venit primăvara, deşi încă mai vezi zăpadă pe ici pe colo. Bineînţeles că o să-mi lipsească serile cu ceai fierbinte şi dulceaţă, sub câteva pături groase şi un pisic ghemuindu-se sub ele...


...dar mi-a fost atât de dor de aerul proaspăt şi răcoros de primăvară, de verdele crud şi iarba fragedă, de fustele de bumbac subţire şi balerinii uşori, de flori, de păsările din parc, de norii de mai şi ploile blânde de aprilie, de minunata primăvară.

În weekend, pe lângă temele de Wir-sprechen-Deutsch mi-am anunţat muzele că le aştept cu drag să ne jucăm un pic în grădina de pe balcon, să plantăm flori şi căpşuni. Până voi avea o grădină minunată cum are mama, sau una cum are Cherry, mă mulţumesc deocamdată cu un ghiveci potrivit de un pervaz :)

(brânduşele le-am adoptat ieri de la Ikea, după ce le-am văzut stând singure pe raft, pentru că... ghiveciul era crăpat; mda, am devenit atât de perfecţionişti încât nişte flori minunate pălesc în faţa unui plastic rupt...)

You May Also Like

0 commentarii