Primăvara, vreme de grădinărit

by - 3/13/2011

Chiar şi în casă, într-un apartament, pe balcon sau într-un ghiveci. E minunat să urmăreşti cu pasiune cum dintr-o mică-mică sămânţă se dezvoltă o plantă.


Muzele au venit, şi ne-am pus pe treabă. Am plantat Anemone, Dalii, Trifoi - cu patru foi :), Tritelii, Bănuţei australieni, deocamdată :) Cred că mama mi-a făcut poftă de atâtea flori, după ce am colindat nişte magazine de specialitate împreună, iar de la tata mai am multe de învăţat în ale grădinăritului. Dar sper că m-am descurcat cât de cât acum: le-am pus în mici ghivece de turbă şi mi-am făcut planul pe hârtie ce şi cum ar trebui să răsară. Abia aştept :) Voi documenta procesul pe parcurs :), dar până atunci, apă, soare şi... un pic de muzică pentru ele, şi nu oricare, ci mai hardcore, după cum face Yves cu daliile ei :)


Dar iată şi brânduşele minunate...



O după amiază frumoasă de duminică primăvăratecă vă doresc sau... Ich wünsche euch einen schönen Frühling-Sonntagnachmittag :)

You May Also Like

2 commentarii

  1. de ce ai folosit ghivece de turba? ajuta mai mult decat cele de plastic sau ceramica ori pur si simplu asa s-a nimerit?

    RăspundețiȘtergere
  2. ghivecele de turbă le-am folosit pentru plantare doar. când plăntuţele au crescut, le-am pus în jardinieră cu tot cu ghivece (deja ieşeau rădăcinile din ele... )

    RăspundețiȘtergere