Vine o vreme prin decembrie...

by - 12/14/2012

...când îmi vine o poftă să decupez şi să lipesc hârtie; de anul trecut mi se trage, dar nu vă spun prea multe detalii :) Sper doar să am energie destulă să termin ce mi-am propus în timp util, deşi bobul nu ştiu cum face, cum drege, dar reuşeşte în unele zile să mă lase într-o moleşeală nemaipomenită. Dar cred că şi ploaia asta de decembrie (hm, cum sună) contibuie la asta.



Noapte bună, dar reveniţi şi mâine, pentru ceva dulce :)

PS: de curând am descoperit că Radio România Cultural transmite live concertele de vineri seara (şi poate altele) de la Sala Radio, pentru cei ce nu au cum să ajungă chiar acolo, inclusiv noi, ăştia de peste mări şi ţări. Azi a fost unul superb, superb...
(eu folosesc şi recomand aplicaţia asta).

You May Also Like

0 commentarii