Flowers as Poetry - hai să adunăm iar povești cu flori

by - 2/22/2017

Era cât pe ce să anunț că fac o pauză de la Flowers as Poetry anul acesta, nu mai eram sigură că mă mai pot angaja într-o încă-altă activitate (printre toate celelalte, care mai de mamă, care mai de casă, care mai de muze creative... deși nici nu astea din urmă nu prea mă mai laud în ultima vreme). Dar... căci tot timpul există un dar, am decis totuși să continui tradiția florilor de martie cu încă o ediție. Impulsul mi l-au dat chiar ele - florile - care nu au mai răbdat să vine luna martie și au început să apară pe ici colo, ba în grădina din balcon, ba din bulbi în vază, ba prin parcuri, pe afară...


O fi fost iarna asta cam gri (pe la unii mai albă totuși), plină cu diverse, și chiar dacă ne-am nimerit să ne sărbătorim de la mic la mare în familia noastră în acest anotimp, așteptăm primăvara mai mult ca oricând. Simt că am stat mult, parcă prea mult în casă, iarna asta. Am mai ieșit noi pe afară, ba la un mic săniuș, ba din spirit civic, dar ne e tare dor de plimbările prin natură, poftesc la verde crud și la soare cald, la flori de toate culorile și parfumurile. V-am convins și pe voi, nu-i așa? :)

Detaliile pentru participare nu le-am schimbat, dar am adăugat câteva noi, pentru o mai bună și ușoară organizare. M-am gândit să păstrez ideea avută la început, cea de o fotografie pe zi, dar care poate fi acompaniată de un text. Acest text poate să fie o simplă descriere a fotografiei, a florii, un nume, o dată, locul unde v-ați oprit să fotografiați floarea, niște gânduri, o dedicație, un citat, chiar și un mică poveste, fiecare ce inspirație are.

Pentru asta va trebui să alegeți și să-mi comunicați ziua/zilele din luna Martie 2017, în care doriți să ”contribuiți” cu câte o fotografie. Am creat acest poll, pentru o mai ușoară sincronizare. Puteți alege mai multe zile, bineînțeles, dar cu modestie, ca să ajungă pentru toți :).

Fotografiile și celelalte informații mi le puteți trimite la adresa de email fotogravika (at) gmail (dot) com. Fotografiile mi-ar plăcea să fie de o calitate bună, clare, să exprime frumos ce ați vrut să surprindeți. Ideea principală este să aibă ca subiect florile, dar las ușa deschisă aici pentru interpretările personale a ceea ce înseamnă florile pentru voi. Tot în email trebuie să specificați ziua pe care ați ales-o, iar dacă ați ales mai multe zile (implicit tot atâtea fotografii ați atașat emailului), vă rog să-mi scrieți ordinea lor, adică ce fotografie să fie publicată, în ce zi. Fiind un proiect de colaborare, ar fi frumos ca fotografiile să fie însoțite de un nume (opțional - un link spre un blog/site este binevenit) și/sau o descriere (ce am spus un pic mai sus).

Câteva completări:
- fotografiile nu trebuie să fie făcute neapărat acum sau în luna martie, cu siguranță aveți deja unele în arhivă ce pot fi scoase la vedere;
- nu am specificat o dată limită, dar mi-ar plăcea să îmi trimiteți fotografiile cel puțin cu câteva zile înainte de ziua/zilele pe care le-ați ales să participați;
- acolo unde este necesar voi aplica o delicată postprocesare (culoare, contrast, luminozitate) pentru a uniformiza fotografiile participante.
- proiectul are și o pagină de Facebook - https://www.facebook.com/flowersaspoetry, acolo va apărea un link spre povestea zilei.

Important:
Recunosc că anii trecuți am avut câteva emoții când în ajunul unor zile nu primisem încă fotografiile participante și din cauză că nu aveam o adresă de mail, nici nu am avut cum să reamintesc celor înscriși. Nici anul acesta nu cer adresa de mail, regulile sunt aceleași - nu vreau să vă bombardez cu mesaje standard. Însă aș avea rugămintea să vă încercuiți acolo cu roșu în calendar și să nu uitați că mi-ar plăcea să-mi trimiteți fotografiile cu cel puțin câteva zile înainte. Let's keep it simple și cu bun simț. :) (Dacă însă credeți că veți uita, schimbăm tactica: imediat după ce faceți alegerea zilelor prin poll-ul de mai sus, îmi puteți da un mail în care să-mi spuneți scurt ce date ați ales, nu e musai să-mi trimeteți și fotografiile în acest prim email. În felul acesta eu pot să vă reamintesc cu câteva zile înainte de ziua aleasă).

(Pentru întrebări și poate chiar sugestii, puteți folosi cu încredere formularul de comentarii de mai jos.)

Aștept, deci, vești cu povești și cu flori de la voi!

You May Also Like

0 commentarii